UUED vedajad laevaliinidel

Parvlaevapiletid ja info Rohuküla-Heltermaa ja Virtsu-Kuivastu liinile saadaval www.praamid.ee, Triigi-Sõru, Sviby-Rohuküla ja Ruhnu liinidele www.veeteed.com.

Parvlaev Muhumaa kiilu paneku tseremoonia

 

Klaipedas peetud Saaremaa Laevakompanii esimese uue parvlaeva kiilupanemise tseremooniast võtsid osa ka Eesti majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts, Saare maavanem Toomas Kasemaa, Leedu transpordiminister Algirdas Butkevičius ning Klaipeda linnapea Rimantas Taraškevičius.

Saaremaa Laevakompanii nõukogu esimehe Vjatšeslav Leedo sõnul rajaneb investeering laevapargi uuendamisse väga kiirelt kasvavale nõudlusele mandri ja Lääne-Eesti saarte vahelises laevaliikluses. „Reisijatel on nende laevade valmimise osas õigustatult väga suured ootused. Mul on hea meel, et meil õnnestus leida paindlik finantseerimine ja tugev partner ehituseks. Ilma riigiga sõlmitud pikaajalise lepinguta ei oleks neid laevu kunagi valminud, otsuse juures olnud riigimehi tuleb tunnustada,“ ütles Leedo.

BLRT Grupi juhatuse esimehe Fjodor Bermani sõnul tulevad uued laevad seni ehitatutest kõige kaasaegsemad. „Kõnealuste laevade ehitus on ka tehniliselt väga keerukas, need pannakse kokku 37 erinevast osast ning ühe laeva kere ehitamiseks kulub 1700 tonni terast. Laevad on ehitatud spetsiaalselt lühikeste vahemaade läbimiseks ning nendega on lihtne sadamas randuda ja sealt väljuda. Esimene laev väljub plaanipäraselt Klaipedast järgmise aasta veebruaris,“ kinnitas Berman.

Klaipedas peetud Saaremaa Laevakompanii esimese uue parvlaeva kiilupanemise tseremooniast võtsid osa ka Eesti majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts, Saare maavanem Toomas Kasemaa, Leedu transpordiminister Algirdas Butkevičius ning Klaipeda linnapea Rimantas Taraškevičius.

Saaremaa Laevakompanii nõukogu esimehe Vjatšeslav Leedo sõnul rajaneb investeering laevapargi uuendamisse väga kiirelt kasvavale nõudlusele mandri ja Lääne-Eesti saarte vahelises laevaliikluses. „Reisijatel on nende laevade valmimise osas õigustatult väga suured ootused. Mul on hea meel, et meil õnnestus leida paindlik finantseerimine ja tugev partner ehituseks. Ilma riigiga sõlmitud pikaajalise lepinguta ei oleks neid laevu kunagi valminud, otsuse juures olnud riigimehi tuleb tunnustada,“ ütles Leedo.

BLRT Grupi juhatuse esimehe Fjodor Bermani sõnul tulevad uued laevad seni ehitatutest kõige kaasaegsemad. „Kõnealuste laevade ehitus on ka tehniliselt väga keerukas, need pannakse kokku 37 erinevast osast ning ühe laeva kere ehitamiseks kulub 1700 tonni terast. Laevad on ehitatud spetsiaalselt lühikeste vahemaade läbimiseks ning nendega on lihtne sadamas randuda ja sealt väljuda. Esimene laev väljub plaanipäraselt Klaipedast järgmise aasta veebruaris,“ kinnitas Berman.

 
Get Adobe Flash player